Friday

Det har varit en sjukt bra start på helgen. Vi hade sovmorgon till klockan 12 idag eftersom våran So-lärare skulle iväg, så vi slapp den och började med att ha ett engelskaprov och därefter idrott. Idrotten vart roligare än väntat. Där fick vi välja om vi ville spela pingis eller ha spinning. Jag och Helene valde såklart spinning och körde på. Det tog en hel del på ben och rumpa och lär förmodligen stå med på mitt träningsschema hädanefter. Det var ett svettigt pass men det var det helt klart värt. När vi slutade hade jag tänkt gå en sväng men ångrade mig snabbt när jag kände kylan krypa upp längs benen på mig, så jag tog bussen hem.

Även fast det är svårt att tro att det är helg så känns det helt underbart! Och tro det eller ej, idag ska jag plugga! Kanske är det inte lika underbart, men det är sånt som måste göras förr eller senare. Tror det även blir att fira helgen med ett paket glass. Knallar dit så småningom!

Henny, Thomas o Jag för två helger sen. -Ja, vad gör vi egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0