God dagens

Idag vaknade jag kring tio men kände för att ligga kvar sängen. När klockan var halv tolv klev jag upp och jag kände mig inte fullt så pigg i mitt stackars huvud. Förkylningen hade blivit värre och halsen lika så. Så det första jag gjorde imorse var att göra en kopp-the med massor av honung i. Eftersom jag knappt kunde svälja hälde jag i mig nästan en halv liter youhurt på det också, eftersom jag inte hade ätit på ett dygn. Nu känns det aningen bättre, men jag ska försöka att ta det någorlunda lugnt ändå.

Senare idag ska jag iväg till stan med Sanna. Hon var villig att följa med och hjälpa mig att välja ut några saker eftersom jag sälv är så dålig på såntdär. Senare har jag inga som helst planer. Jag funderar på att dra till Pontusbadet och simma några längder, men funderar samtidigt på att skippa det mes tanke på att jag är sjuk. Som om en jäkla förkylning hindrat mig förr? Igentligen inte, men jag får väl se. Ikväll hade jag velat umgåsas eftersom min kropp i stort sett skriker efter socialt umgänge, men jag får väl se hur det blir med det.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och därefter ska jag slänga på mig sminket och kläderna. Vad är det ens för ide att fixa sig när man ändå ser så hängig ut som man gör?

Senare idag kommer det mest troligt ut bilder från året 2009.
Jag har redan påbörjat inlägget, håll utkik gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0