Hektisk dag

Hektisk dag, but now i'm back! Denhär dagen har väl i stort sett ut precis som vilken dag som helst. Efter skolan knallade jag och tjejerna in till stan, och som vi hade bestämt så skulle jag och Philip mötas där. Han hjälpte mig med att välja skor, men var kanske inte till så stor hjälp trots allt.
Ungefär såhär lät det:

I: Men vilka ska jag ta nudå?
P: Dem vita tycker jag, för dem röda matchar ju
 inte till allt, och dem vita är för vita..
I: Så.. ?

Ja, ungefär sådär lät det. Men det var sött av han ändå, och på något sätt fick han det att luta åt dem röda först, och sen återigen till dem vita. Det slutade med att jag var alldelens för osäker och köpte därför ingen av dem, men blir troligtvis att kika vidare imorgon.

Annars har jag inte gjort så mycket mer än så. Vi gick och tog en fika efter att vi varit och kolla skor, vi satt där en timme och sen skildes vi åt. Gymmet fick jag lov att strunta i idag eftersom plugget kommer före, tyvärr. Jag har sen bara packat och blivit skjutsad till mamsen.
Inte varit märkvärdigare än så.

Nu sitter jag bara och väntar på imorgon. Då ska jag äntligen få umgås med min pojkvän igen. Ingenting särskilt planerat än, annat än ta det lugnt. Och som ni vet brukar uppdateringen inte vara på topp de dagarna vi umgås, men lugn. Jag är tillbaka på Torsdag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0