Helgen

Gårdagen spenderades i Haparanda. Vi gick runt inne på Ikea, två hela varv hann vi gå och sen vart vi less. Jag gick förbi Skopunkten en sväng, det kändes som ett måste när vi ändå var där. Jag provade några par skor men det klickade inte, så jag höll hårt i pengarna. Därefter vart vi bjudna på mat av Philips mamma, vi for på Kalles Grill och tog oss en varsinn Hamburgartallrik. Den satt riktigt fint! Sen var det dags att åka hem. Jag var riktigt trött så jag tuppade av i bilen. När vi kom hem hade vi planer på att dra på bio, men ingen av oss kände sen taggen av att fara, så vi tänkte att vi hyr en film istället, men även det sket sig av några anledningar.

Idag var det en ny dag! Vi vaknade i hyffsat god tid för att vi hade bestämt oss för att dra ut medans det var ljust. Vi började med att kasta i oss en frukost, därefter mysa och sen drog vi ut och promenerade på isen. Det var inte den bästa isen, men vi höll oss på den iallafall. Converseskorna var väl inte det klokaste valet av mig så vi fick traska hemåt efter en stund, men det var skönt så länge jag inte frös.

Kring tre-tiden skulle han göra annat, och jag kände mig lagomt trött så jag tog bussen hem. Planerna är att få så mycket plugg gjort idag som jag bara hinner, sen ska jag även förbi gymmet en sväng ikväll. Måste nog ta och städa i rummet också, städa undan julsaker och annat skräp. Det är såhär dem flesta söndagarna ser ut!

I wonder why..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0