i hate this

Inget gymmande för mig nehej! Jag blir verkligen skit less på dethär, på ren svenska. Det jag själv trott har varit köldeksem (som kommit av kylan) kan i själva verket vara Svinkoppor. That's sounds fresh huh? Finns inte mycket att göra åt det saken, annat än att det ska kollas upp hos farbror doktorn imorgon innan jag åker till skolan. Nu när man sitter här, när man hade kunnat stå och springa allt vad man kunde på ett springband känns livet rätt surt, och bara föra att plåga mig själv satt jag och kollade igenom bilder från förr, dvs från åttan. Jag vill ha tillbaka den kroppen! Visst var jag väl en vandrande pinne, men det spelar fan ingen roll. Åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0