Inte den bästa Onsdagen

Den här dagen har haft mycket bra, men också mycket dåligt att bjuda på. Jag väljer att inte gå in mer på det, utan håller mig till det som varit bra. Jag vaknade upp hos Philip efter att ha sovit bort halva dagen. Vi valde att strunta i skolan idag, och bara vara med varandra. Det har inte hänt alltför mycket, annat än att vi gått på stan och sen varit till mig en sväng och ätit middag. Han sprang iväg för en stund sen för att följa med sin mor till nya huset och kolla hur det ser ut. Nu väntar jag bara på att telefonen ska ringa så att dem sen kan plocka upp mig igen.

Jag antar att vi båda lärt oss mycket av denhär dagen.
Men fortfarande är jag så tom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0