Jag är nöjd!

Åh gud jag hatar dethär! Ni vet när ni skrivit ett långt inlägg, då det helt plötsligt bara försvinner? Ja, det var just vad som hände mig just. Jag tappade nu lusten att skriva överhuvutaget, men jag gör ett nytt försök!

Det har inte hänt alltför mycket sen jag skrev senast. Jag har gjort upp ett tränings-schema nu, vilket såg ut att bli riktigt bra! I den innehåller det simpass, gympass och andra pass som core, box osv. Jag vart nöjd, och känner att dethär kommer bli mycket bättre än vad det var förr! Mycket effektivare och smartare med ett schema, istället för att bara gå till gymmet när det passar. Då blir risken stor att träningen till slut uteblir pga något annat som egentligen är helt onödigt. Mest troligt börjar jag redan följa detta imorgon med tanke på hur mycket onyttigheter jag fått i mig under lovet. Fast, hör inte det till?

Nu börjar klockan bli mycket. Jag har lovat mig själv att börja gå och lägga mig tidigare, och även idag skulle jag ha gjort det men känner inte tröttheten någonstans. Konstigt är det väl inte det egentligen när jag vänt dygnet åt helt fel håll den senaste veckan. Datorn verkar inte vara den bästa prylen för att locka fram sömnen, så jag väljer att gå och läsa en bok istället. Det funkar 9 gånger av 10! Men först, gå och ta lugnande till min mage, Mr Mens har nämligen kommit på besök. Därefter värmer jag vete-säcken och går och lägger mig med boken i min hand. Awesome!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0