Lever min dröm

Ännu en såndär stört skön dag. Jag diggar verkligen vårat schema stenhårt! Onsdagar är väl mindre roliga med tanke på hur många lektioner vi har, men imorgon hade jag faktiskt tänkt ta och vara hemma. Det behövs för min del med tanke på att jag har ett omprov i matte som förmodligen aldrig kommer att fastna. Bråk och jag går inte riktigt ihop med andra ord. Jag satt länge och klurade på mattelektionen idag, men gav upp i slutet av lektionen. Och det var även då jag bestämde, Imorgon är jag banne mig hemma och bankar in det i skallen om det så behövs!

Humöret har hållt sig på topp hela dagen, trots ännu en natt med för lite sömn. Vi slutade 15.15 och jag knallade raka vägen in till stan. Jag mötte upp Sanna som bestämt och vi gick och åt till en början, pratade ut om allting som hänt under den senaste tiden. Sedan gick vi runt och kikade på jeans och lite allt möjligt, jag la undan det som såg någorlunda bra ut och sen tog vi bussen hem. Jag kom alltså hem tomhänt idag med, och det beror på att mina pengar som skulle "rullat" in på mitt kontot inte hade gjort det, utan kommer mest troligt imorgon. Ja visst är det typiskt? Nåja, livet går inte under för det inte.

Nu spelas Lars Winnerbäck i mina lurar och jag bara njuter. Jag ska snart ta mig en skön dusch och därefter kolla igenom matten. Senare ikväll tar jag bussen in till stan, blir kvar hos älskling över natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0