Lovet är ännu en gång över

Nu har ett långt skönt lov nått sitt slut. Det känns på många vis tråkigt, men till en viss del skönt att få komma in i vardagen igen. Jag har en del läxor att göra som jag valt att inte ta tag i, fören nu så det är väl vad jag ska sysselsätta mig med idag. Jag ska även förbi gymmet och jobba järnet idag. Jag hade tänkt dra och simma också, men det ser inte ut att bli så med tanke på mina köld utslag på både armar och ben. Idag är det dock varmt och skönt ute så det blir väl att gå ut och promenera också. Det känns som att det är evigheter sen man var ute sist! Tråkigt bara att dethär inte inträffade lite tidigare.

Min älskling har just åkt hem och jag sitter nu ensam och kollar på Robinson. Jag ska strax gå och fräsha upp mig en smula, ta en dusch och borsta tänderna. Sen blir det att ta tag i pluggandet, läsa ut boken och skriva recension. Inte så mycket svårare än så.

Imorgon kommer vardagen se ut precis som vanligt. Med i stort sett endast skola, plugg och gym. Jag kommer att sakna Philip nå oerhört, men det är väl bara att hålla ut till nästa lov och ta vara på tiden man har under helgerna. Det klarar vi nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0