Man mår som en gud

Vart inte lika mycket bloggande som jag hade hoppats på, men jag hann istället med mer plugg och mer träning, vilket känns grymt bra såhär i efterhand! Resten av veckan ser väl inte ut att ha något annat att bjuda på, det är såhär veckodagarna ser ut helt enkelt. Imorgon ska jag iallafall träffa Philip en sväng efter skolan, han ska hjälpa mig med det svåra valet. De vita, eller de röda Conversen. Det är frågan! När det kommer till att välja mellan saker så är inte det min starkaste sida, som en del av er kanske märkt. Nåja, resten av kvällen kommer nog ännu en gång bestå av plugg och träning,
sad but true!

Nu lockar sängen nå så enormt kan jag tala om,
tror det är på tiden att jag går och dejtar John.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0