Måndag, avklarad!

Det vart ett hårdare pass på gymmet än jag faktiskt tänkt, men bra är ju det. Idag körde jag endast ben eftersom jag inte kände mig så pigg i resten av kroppen. Det var även därför jag från början tänkt ta det snäppet lugnare idag, men det slutade med att jag stod och svettades och flåsade som en flodhäst, eller något åt det hållet. Idag var en såndär dag då man saknade att ha en kompis med sig, som peppade en till max, men jag klarade mig som vanligt helt utan problem. Imorgon blir det att köra på samma, först gymmet och senare blir det Pontusbadet för att simma.
Jag känner mig riktigt peppad!

Nog om träning..

Denhär dagen har varit en utav dem bättre dagarna, trots att jag varit ruskigt trött. Morgondagen ser ut att bli lika bra, om inte bättre. Eftersom det rullat in massa med saftiga stålar på mitt konto så har jag bestämt mig för en dag på stan. Med mig kommer jag ha Sanna, och sen blir det förmodligen att ta en fika och bara babbla om allting som hänt. Hur bra låter inte det på en skala?
Jo, pretty damn good!

Saker som jag tänkt spana på imorgon:
Jeans. (Jeansleggings, både billiga och bra)
Längre Tshirt (Som både funkar till Jeans och tights)
Smink. (För variationens skull)
Underkläder. (En söt bh med trosor till)
Smycken. (Ev något fräsigt halsband)
Ansikts/hårprodukter.

Nu återstår det väl att se vad jag kommer hem med.
Oftast blir det något helt annat än förväntat. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0