Onsdag

Denhär dagen började betydligt mycket bättre än gårdagen. Jag vaknade upp med Philip bredvid mig. Själv var man pigg allert och skuttade upp ur sängen och började morgonen med att platta håret eftersom det stod åt alla jäkla håll. Jag väckte honom strax därefter och vi gick och gjorde oss frukost. Därefter fixade jag mig, och när jag sen var klar tog vi bussen in till stan. Vi tog det lugnt och låg och snackade om allt möjligt, tills det sen var dags för mig att återigen ta bussen hem. Jag har käkat middag och hunnit växla några få meningar med min far. Och enligt planerna ska jag tillbaka till stan om en stund, alltså blir det den 3:dje bussresan på endast tre timmar *jag suckar*, men vad gör man inte för att få umgås med sin pojkvän? Där väntar iallafall en varm bastu och massa mys! Skulle kunna tänka mig att det blir en kvällspromenad och att ladda upp inför den stora dagen som är imorgon!

Vad kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0