Ph'rins Carl Philip här igen yaow :D

Idag klockan halv 1 kom min älskling till mig<3 Hade vid det tillfället just kommit ut ur duschen helt naken och blöt:P vart lite mys sen gick vi till dagobert och to en taco tallrik och en trocadero:) efter det gick vi på clas ohlson och shekka in lite stuff. sen gick vi hem till mig och väntade på mat. Båda var lite trötta så vi tog oss en power napp:) väntade på käk fan typ hela dan. Först klockan halv 8 fick vi i oss mat:O fast morsan hade glort något riktigt gott. Fisk/grönsaks gryta med nudlar:) efter vi hade ätit så vilade vi lite och sen tog vi oss en smakbit på en kaka jag baka här om dan. Sen gick vi till mitt rum lyssna på lite musse och mös på! Senare på kvällen drog vi ut och tog en uppfriskande promenad=) väl hemma efter det tog vi oss lite gott kavrings bröd och gjorde lite lärre (läsk) :) nu sitter vi här framför tv och kollar in vad som visas. Kanske slår på en film eller något annars om de int är nå bra. Under dagen har inte så mycket speciellt hänt och vi har inte gjort något speciellt heller men det är alltid speciellt att vara med älsklingen! älskar att vara med henne spelar ingen roll vad vi gör<3 hade bara kunnat sitta och titta på varandra och hade fan aldrig blivit uttråkad! Du är så underbar älskling och skulle aldrig kunna tänka mig att leva utan dig! du är bäst<3 pussar på dig!!!

Back to the telly! ciao alla readers:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0