Rackarns vad tiden går

Jag hade tänkt hinna med lite plugg idag eftersom jag slutade såpass tidigt, men vart tog tiden vägen egentligen? Jag satte mig ner och skulle ust börja plugga så vart middagen serverad så då var det bara att plocka undan allt och slänga i sig maten istället. Sen satt jag och mamma och bara surrade på om allt möjligt, och nu sitter jag här och klockan närmar sig fem? Ganska sjukt med tanke på att det kändes som att klockan just var två. Men vad gör man då egentligen, då får jag helt enkelt istället satsa på pluggandet när jag kommer till Philip, fast det vet jag redan hur det kommer gå. Hoja

Nu ska jag lyssna klart Coldplay låten en sista gång,
sen blir jag mest troligt upphämtad av pappsen.

Imorgon är det fredag! Blir jag festsugen när jag ser denna bild?
- Oja! Ack vad jag saknar de mörka håret.


Kommentarer
Postat av: nathalie

ack, vad gammal bild! :) hähä..

2010-01-28 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0