Sen uppdatering

Äntligen Söndag!

Nu är jag hemma efter flera timmar på stan. Jag åkte dit tomhänt och kom hem med ett par mjukisbyxor (Nike) och 3 par trosor. Jag hittade jeans och några söta tröjor, men som jag la undan till imorgon. Jag åkte hem kring tre-tiden eftersom jag kände mig nog less på vädret, och för att min mage bara skrek efter mat. När jag sen kom hem slängde jag i mig en frukt och hoppade in i duschen.

Just nu sitter jag och jäser lilla magen. Jag åt lite för mycket av fiskgrytan. Snart sätter sig Philip på bussen så jag ska väl så småninom börja klä på mig och fixa håret, som för tillfället ser ut som ett fågelbo.

Om ni undrar varför jag inte bloggade igår så strulade Blogg.se för mig. Det gick varken att publicera, och ibland inte ens att logga in. Det beror säkerligen på att dem gör om sidan.


Kommentarer
Postat av: jossen

Miss you hun'! Måste ses någon dag. :)

2010-02-01 @ 11:10:55
URL: http://josse-ni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0