Sista dagen av lovet

Söndagar brukar oftast inte vara min dag, men idag har jag nog njutit av varendaste minut. Ingenting märkvärdigt har hänt, annat än att jag har varit en sväng på gymmet, tagit en lång dusch efter det, och sen legat i sängen och läst och därefter sovit en timme. Jag har njutit såpass mycket att jag inte ens suttit framför datorn, utan jag har valt att hellre ligga i sängen och titta upp i taket.

Dethär lovet har inte varit ett utav de roligaste loven, men har deffinitivt varit ett skönt lov! Kanske beror det på vädret som varit, när man knappt kunnat gå utanför dörren utan att få köldskador överallt. Och det som egentligen gör mig mest förbannad är att allt bara vändes idag, då det helt plötsligt var 0-gradigt när jag kollade imorse. Nästa lov ska jag iallafall se till att vara ute den mesta delen av tiden, då är det bara fram med brädan och åka lite längre bort för att sen glida. Nästa lov ska det minsann hända grejer! Det var riktigt synd att Philips gammel-mormor Lisa skulle bli sjuk, annars hade vi nog förmodligen kommit hem först idag. Men det dyker upp fler tillfällen!

Nu ska jag gå och värma på lite the och därefter njuta av denhär söndagen fullt ut! Det kommer förmodligen inte bli någon tidig kväll för min del heller, när man varit så smart att man vänt på dygnet åt h*lvete de senaste dagarna. Wellwell, jag antar att jag inte är den enda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0