So cold

Efter fyra timmar på stan är jag äntligen hemma! Jag fick pengar idag och det kändes bra, både för mig och min plånbok. Jag kände för att köpa upp hela staden men nöjde mig med två tröjor, ett par jeans, en kjol, en ögonfransböjare, och sockar. Det kändes sådär lagomt! Jag hade tänkt köpa mig en ansiktskräm när jag ändå höll på, men tänkte ta mig en funderare. En kräm från Clinque, som tydligen ska vara riktigt populär och bra. Hon var snäll och gav mig tre små burkar som jag sen fick ta med mig hem och prova. Riktigt gullig tant!

Nu har jag just pressat i mig middag. Fiskgryta med ris vart det, och jag är mer än nöjd! Nu ska jag bara ta det lugnt fram tills halv nio, då drar jag till gymmet och bränner igen. Underbart! Jag slänger förmodligen upp en bild på kläderna senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0