Sömnlösa nätter

En vecka, och jag är redan skoltrött. Hur i hela friden kan detta egentligen vara möjligt? Jag har aldrig varit personen som känt att jag hellre legat kvar i sängen hela dagen, och missat en hel dags undervisning pga det, snarare tvärtom! Men den senaste veckan har det vänt sig helt upp och ner för mig och jag varken sover eller äter vilket sen resulterar till dålig och inte lika effektiv träning, humörsvängningar, och inte alls lika roliga skoldagar. Jag måste verkligen ta tag i dethär! Jag har just vaknat ur en djup sömn, och hur skönt är inte det på en skala? Men då är det även jag som kommer få sitta uppe halva natten innan sängen lockar det minsta. Visst är tragiskt?

Nu tvingar jag iväg mig själv på gym,
imorgon blir det däremot Pontusbadet!

Jag säger bara, ta vara på vintern! Hur bra är inte dethär egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0