Torsdagkväll

Som ni ser har det redan blivit lite ändring på bloggen, och även fast den är långt ifrån klar blir det direkt mycket roligare att blogga! Som sagt blir det en enkel blogg, inget satsigt alls och det beror förmodligen på min dåliga fantasi helt enkelt.

Jag mår kung just nu, och jag tror ganska starkt att det beror på att fredagen närmar sig! Jag lyxade till det för mig själv en smula och tog mig ett varmt bad med massa badkulor i olika färger. Jag peelade kroppen, och smorde in mig med massa mysiga krämer. Nu känner jag mig fräsh! Kvällen har inte varit märkvärdigare än så faktiskt. Jag hade tänkt hinna med lite plugg men märkte snabbt att jag inte hade varit smart nog och lämnat kvar grejerna på skolan, så jag fick istället fördriva tiden med annat. Konstigt nog har dagen gått snabbt iallafall, och ett stort + är ju det.

Jag är taggad inför morgondagen, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0