Vart tog timmarna vägen?

Måndagar är helt underbara! Imorse när jag vaknade kände jag verkligen hur äckligt trött jag var och hade bara velat vända mig om och somna om, men jag var duktig nog och lyfte på arslet. Jag tröck i mig en tallrik med Wetabix och knallade till bussen. På skolan höll vi på med ett projekt, nog fick vi en del gjort men den mesta delen av tiden satt vi bara och surrade, jag, Henny och Helene. Vi slutade 11.40 som vanligt, vi gick och åt lunch och sen tog jag bussen hem. När jag kom hem slängde jag mig på sängen och somnade med en gång. Jag sov till halv tre, jag vaknade av alla mina tryckmärken på min kind. Jag sminkade mig en snabbis och sen vart jag skjutsad av far min in till stan. Jag gick till Ungdomsmottagningen en sväng och hade tur som fick gå in direkt. Därefter gick jag en sväng på stan och vart förälskad i två par Converse, tre par räcker inte! Det var ett par röda och ett par helvita så jag ska mest troligt in och köpa antingen dem röda eller vita imorgon. Jag hittade även ett par snygga skor på Monki som jag funderat på att köpa en längre tid, men vi får väl se hur det blir med den saken.

Det känns som att jag fått mycket gjort idag och det känns mer än bara bra. Nu återstår bara pluggandet och kika igenom de inviduella valen som ska göras på Onsdag. Gymmet ska självklart också försökas hinna med, känns som att det är ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0