Vart tog timmarna vägen?

Kvällen såg väl ut som de flesta andra kvällarna. Det blev film och annat svammel. Vi hade en himla tur idag! Det rullade nämligen en bra film på tvn ikväll, det måste ha varit första gången på ett halvt år. Ondskan var det iallafall, och den dög bra eftersom jag ändå bara sett den en gång. Därefter vart det Two and a half men och det var då jag bestämde mig för satt sova. Dem som känner mig riktigt bra vet att jag somnar 98 gånger av 100, men kort därefter bestämde jag mig för att istället hålla mig vaken. Jag vart snabbt rastlös och alla började snacka om mat. Vi satte oss därför framför datorn och började desperat att kolla igenom alla möjliga Pizzerior i Luleå. Tur som man alltid har så var det stängt på varendaste ställe, så vi drog istället till Mc Donald's. Visserligen var det ingen som var ett dugg hungrig, men suget fanns där! Själv nöjde jag mig med ett Happy Meal, och jag vart mer än mätt!

Nu är jag hemma och ännu en dag av lovet har flygit iväg. Imorgon är det Måndag och jag har bestämt mig för att vakna tidigt. Jag ska in en vända på stan, och därefter eventuellt till Storheden om det behövs. Det ska inhandlas en hel del känns det som. Det var prat om att jag skulle umgås med Philip imorgon, och Ja tack säger jag! Saknar honom en hel del sen vi sa Hej då i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0