Dagarna drar iväg

Eftersom ingen uppdatering dykt upp under tisdagen och onsdagen så förstår ni nog mycket väl vart jag spenderat dem timmarna. Lite kort om detdå. Eftersom tisdagen hade ett mycket fint väder att bjuda på låg jag och min fina ute i solen nästan hela dagen. Senare mot kvällen hade jag och tjejorna blivit bjudna till Thomas för att äta tårta, och efter några timmars skitsnack och skratt kom även Philip förbi en sväng. Det blev ingen träning som tänkt, så vi for istället till Kvantum en sväng och köpte oss en chipspåse och for hem och såg Parlamentet. Onsdagen hade inte lika bra väder att bjuda på så vi sov istället bort halva dagen och tog den som den kom. Vi tog en dusch och gjorde oss i ordning för att åka in till stan en sväng. Vi hade planerat att köpa ett nytt cykeldäck och annat skoj, men vi kom hem tomhänta. Vi fick en aning bråttom när vi insåg att Philips mormor skulle firas klockan sex. Väl hemma hos Philip blev det att äta jätte god mat, därefter blev det en efterrätt bestående av glass, jordgubbar och en chokladtårta av något slag. Det satt fint kan jag lova! Kvällen spenderades därefter ute i det fina vädret, då vi tog en cykeltur  Hemmakväll. Sedan for vi hem igen för att se Parlamentet del 2. Där slutade kvällen för våran del. Jag somnade gott i min älsklings armar.

Nu känner jag mig fri igen! Efter att ha vaknat ruskigt tidigt, tagit farväl av min fina och storstädat klart för denna gång ska jag strax ta och njuta av en hårdbrömacka med gravad lax på. Klockan tre ska jag vara inne i stan för ett litet ärende och sedan blir det mest troligt att åka hem direkt efter det om ingenting annat dyker upp. Under kvällen står planerna på noll så förhoppningsvis finns det någon söt filur där ute som är villig att göra något för det är nämligen jag! Nu, laxmacka. Sen, borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0