Friday night

Efter att ha tagit en dusch, sett på politiksnacket från visby medans jag ätit två hårdbrömackor med gravad lax på samt ett kg jordgubbar börjar jag känna att någonting snart bör hända. Så jag ringde min fina som nu är påväg hemåt från Skellefteå och vi kom överrens om att han skulle komma hit och sova när han anlänt. Imorgon klockan nio är det bestämt att vi ska börja rulla mot Pajala där det förövrigt är marknad just nu. Vi fick en förfrågan om att följa med och eftersom jag aldrig tidigare varit där så var jag hemskt villig att följa med! Nu bör han vara här vilken minut som helst så det börjar väl bli dags att gå och checka av sig vid spegeln och sedan traska ut för att möta honom. Detta lär alltså bli mitt sista inlägg för idag och eventuellt imorgon, beroende på hur sent vi kommer hem.

Hoppas att ni inte avlider nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0