Hemma från Övertorneå

Det blev en snabbvisit till Övertorneå, vilket för mig kändes helt ok. Det blev även en French på Sibylla, vilket inte kändes lika ok men ibland får man lov att ta det som finns. Samhället verkade trevligt men efter att ha sett allt på ca en kvart fick jag ångest och ville åka hem. Vägen kändes lång men jag lyckades slumra till och vaknade inte förens vi var hemma. Tur var ju det eftersom pappa slog igång finsk-radio på vägen hem. En ren jävla plåga med andra ord.

Eftersom jag inte har så mycket annat för mig just nu tänkte jag passa på att slänga upp några bilder från i lördags från Boden Alive. Vi var alla rätt "flummiga" av oss när bilderna togs och ingen av oss hade därför kameran på våran sida. Några bilder delar jag med mig utav, dvs dem bilderna som jag anser vara lite mer "lämpliga". Titta o njut!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0