Jag vill tillbaka.

Nu är jag och min fina tillbaka i Norrland igen, tillbaka till det "normala" med andra ord. Jag kände hur ångesten dag för dag kom krypandes och igår var det som värst men tur nog blev tåget två timmar försenat så vi hann gå på City festivalen som just hade satt igång. Minutrarna innan tåget kom satt vi utanför tågstationen och vi lyckades även höra några bitar av Hoffmaestros låtar, och dem lät sjukt bra live kan jag lova! Några vinglande människor hann vi även se, vissa drogpåverkade och andra halvdäckade. Det var mindre kul att se en kille spy ner sig själv, men det är ju sånt som hör till.

Nu råkar jag ha en smula brådis och ska snabbt som attan dra på mig kläderna och rusa till bussen. Jag ska in till stan en sväng för att köpa lite småsaker och sen fara vidare till Sanna där vi ska käka, fixa oss och dra vidare mot Boden Alive. Nu vet ni att jag är back in business så nu kan ni räkna med fler uppdateringar framöver.

Bilder och fler detaljer kommer att slängas upp så småningom när jag får tid.
Jag skulle själv tippa på att det blir imorgon. Håll utkik allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0