Nattsvart

Det är nattsvart här ute och jag måste erkänna att jag faktiskt saknar det. Jag gick ner och satte mig med de vuxna som i största del bestod av farbrors mc-kompisar och sist men inte minst pappa och farbrors ragg. Dem snackade om allt ifrån Ruisrock till böcker och politik. Det är ganska kul att sitta och lyssna på halvdragna människor som snackar om allting på största allvar, när man vet att dem annars inte skulle bry sig ett skit. Jag och min farbror satt även och pratade om rockfestivalen som äger rum här på hans tomt varje år, och när jag fick höra att artister som Ozzy Osbourne brukar vara här tände det till kan jag lova. Förövrigt satt vi och pratade om allt som hänt under dessa två år och särskilt nyfiken var han på att höra om min och Philips historia. Förstås.

Jag hann även träffa på en groda. Hur lyckad bilden blev är ju en annan femma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0