Söndag

Jag säger som de flesta, Boden Alive var ingen höjdare. Rättare sagt sög det faktiskt, men sällskapet dög däremot fint och vi hade det minst lika trevligt för det. Några karusell-åk blev det inte för min del. Suget fanns där men jag ansåg att priset för ett åk var för högt, och det fanns ingen rolig karusell som jag kände var värda dom pengarna. I väntan på bussen hann vi med att ta några inte alltför fina bilder på oss allihopa, vi sjöng samtidigt som vi krigade mot myggen. När vi väl kom till Luleå var det bara att cykla hemåt. Jag for förbi Sanna en sväng för att hämta mina grejor och sen cyklade jag vidare mot Lulsundet för att sova med min pojkvän. Inte helt illa faktiskt!

Denna dag sov vi ut, precis som vi tidigare bestämt. Det var bestämt att jag skulle åka hem direkt efter frukosten men vi slöade istället framför tvn, tog en lång skön dusch och satt och snackade över en kopp the. Kring sex-tiden blev jag hemskjutsad av Philips snälle mor. Middagen stod dukad på bordet men jag gick raka vägen till kylskåpet, hämtade mina jordgubbar och satte mig här istället för att redigera bilderna från Stockholm. Det blev en hel del, men än är jag inte klar. Så det är väl det jag tänkt sysselsätta mig med nu resten av kvällen, sen slår jag eventuellt på en film och bara myser vidare. Jo, så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0