En speciell dag

Jag och min fina var idag bjudna på party hos Philips farmor och farfar där det skulle bjudits på mat och annat gott, men eftersom planerna hastigt ändrades blev vi kvar i Luleå och det kändes lika bra med tanke på det inte är varje dag man firar ett och ett halvt år tillsammans. Och eftersom vädret bjöd på mulet idag blev vi kvar i sängen två timmar mer än tänkt, och det behövdes kan jag lova. Jag klev upp klockan tolv och duschade. Tanken var att vi skulle hinna in till stan till klockan två så jag hade fått bjuda min fina på en lunch på Exotic, men väl på busshållplatsen så får vi vänta 30 minuter på en buss eftersom 13.30 bussen aldrig gick så det blev ont om tid och vi bestämde istället för att knalla runt på stan en stund. Jag kikade mesta dels på rean och lyckades fynda 5 par örhängen för totalt 15 kronor, sedan inhandlades även en söt spetströja som jag verkligen inte kunde motstå. När stan stängde fick vi återigen lov att vänta på bussen i 30 minuter. Philip stack nyss iväg för några ärenden och själv har jag just lockat mitt hår. Nu väntar jag på ett samtal innan jag sedan ska ge mig på sminkningen och sedan så småningom får jag hämtning av min man. Det ska bli riktigt spännande att se vad han nu hittat på för något. Jag älskar överraskningar!

Innan jag går ska jag även passa på att tacka min vän Josefine för igår.
Maten, sällskapet och ditt för-jäkla härliga humör! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha, tack desamma gullet! ditt sällskap gillas alltid! hoppas ni hade det mysigt, du får berätta vad överraskningen var sen så får vi synas snart igen. :)

puss söti

2010-07-19 @ 10:34:21
URL: http://jossetossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0