Allt är perfekt

Efter att ha spenderat en hel del tid ute i det fina, spelat monopol, målat naglarna gula, 
shoppat på stan, ätit för mycket onyttigheter och tittat på oc är jag tillbaka. Två dagar senare,
och sommarvärmen är äntligen här! Både idag och igår låg jag ute och solade, och jag lyckades
bränna mig på både ansikte och knän. Tanken av att fara och svalka av sig slog mig, men
eftersom jag inte hade någon till sällskap nöjde jag mig med en kall dusch istället. Några smothies och en SOLO-tidning var vad jag behövde och till slut gick jag in för att göra mig iordning för en dag på stan. Eftersom bussarna inte går alltför ofta numera blev det cykeln och det var trots den kalla blåsten riktigt härligt! Jag kom hem ett par cykelbyxor och skrubbhandskar rikare, och allt under hundralappen. Jag kände mig nöjd! Resten av pengarna ska sparas till de otroligt efterlängtade Stockholmresan.

Imorgon är det Midsommar vilket för mig kommer att betyda ytterligare några timar i solen, om
vädret så tillåter. Sedan kommer jag att ta en lång dusch för att fräsha upp mig en smula och sen så småningom börja fixa mig inför kvällens bravader, som imorgon kommer att äga rum hos Sanna,
iallafall till en början. Vart det bär av, OM det bär av, har jag faktiskt ingen aning om. Kubb och andra trevligheter är vad som står på listan och resten, vad som sker sen är en oskriven saga.
Alkohol och trevliga peeps gör nog susen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0