Allt för idag

Klockan närmar sig elva, vilket betyder att min fina kommer att dyka upp när som helst. Till en början blir det nog att ta ett varmt bad och sen avrundar vi nog framför tvn med en the-kopp eller dylikt. Jag är jätte sugen på att ta en kvällspromenad men eftersom vädret är så ostabilt känns det inte som att det är rätt läge för det nu. Om morgondagen har bättre väder att bjuda på blir det förmodligen att vara ute. Jag måste en sväng förbi Um och sen göra stan en sväng. Vad som händer sen får dagen avgöra. Med andra ord, vi får se vart måndagen tar mig!

Detta är som ni kanske förstår sista uppdateringen för idag. Beroende på vad jag och
Philip gör imorgon kanske det dyker upp en uppdatering här också, det kan alltså ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0