Ännu en seg start

Denhär morgonen har jag varit allt ifrån pigg. Jag lyckades snooza mig genom två timmar och sen fick jag lov att tvinga mig själv att kliva upp, när jag helst av allt hade velat sova bort hela dagen. Jag klädde på mig och for in till stan och mötte upp min lärare Mona en sväng, sen strosade jag runt själv i en timma. Jag la undan tre par shorts, en shortsdress och en kavaj som jag bara måste ha! Nu är jag just hemkommen från staden och sitter och kikar på fotboll i väntan på att Sanna ska sluta. Vad vi ska göra har jag ingen aning om, men förmodligen bara umgås och ta det lugnt. Sen kanske vi även slår en pling till Thomas som jag lovat. Nu, en powernap med Lars.W i öronen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0