Jag är taggad!

Denna kväll har gått åt att planera veckans slut, och självklart blir man taggad av att endast tänka på det så jag passade på att prova lite olika outfits till helgen. Som det ser ut nu kommer det att bli en "två-dagars" som för dem allra flesta men jag har trots allt lovat att ta det lugnt under torsdagen och sen istället köra på som vanligt under fredagen! Allt annat är fixat som det ser ut nu. Det kommer nog att bli en toppen avslutning!

Just nu sitter jag och lyssnar på bra musik i väntan på att min fina ska höra av sig. Blir det som planerat kommer han hit och sover med mig inatt så jag slipper sova ensam. Imorgon väntar en ny skoldag och en massa plugg vad jag vet. Dock känns det som att min hjärna redan gett upp och tagit sommarlov, men jag får försöka hålla ut i två dagar till.

Nu ska jag gå och göra mig en jordgubbs-smothie
och sätta mig och redigera en massa bilder. Kul liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0