Detdär med överraskningar

Det är någonting med mig och överraskningar. Då menar jag inte att bli överraskad själv, utan att faktiskt själv ta initiativet och överraska någon person som man tycker om eller som man anser förtjänar det. Det var för en halvtimma sen då jag bäddade ner mig i soffan som jag kom och tänka på detta. Jag tänkte om en extra gång och tänkte att detta förmodligen var ännu en såndär "dröm", av bara ren förhoppning. Men snabbt efter det insåg jag att detta faktiskt skulle kunna bli verklighet, bara jag själv visade lite engagemang. Tanken har länge funnits där men inte slagit mig förens nu, då livet visat sina tråkigare stunder. Så varför vänta, och inte bara göra det nu?

Jag kommer att återkomma om detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0