Misslyckat

Efter en välstekt hamburgare, en film och en hel del bröllopstittande skiljdes vi åt, ovanligt tidigt. Jag kände mig trött och hängig och ville ingenting annat än att sova. När jag kom hem tog jag min medicin och la mig framför tvn med mamma och kort därefter kom illamåendet. Jag vred och vände på mig, vattenglas efter vattenglas slank ner i min mage och illamåendet blev allt värre och värre. Till slut slumrade jag till men vaknade av mitt mobil-alarm som satte igång där efter tre. Jag och Philip hade tidigare under kvällen bestämt att han skulle komma till mig kring tre, och eftersom han inte syntes till bestämde jag mig för att ringa honom. Efter ännu en timmas väntan kom han hit, genomblöt. Vi tog mopeden hem till min mor och la oss skönt i min säng där vi sedan somnade
med en gång. Jag är inte särskilt nöjd.

Idag ringde mamma och väckte oss klockan kvart i ett, jag kände mig en aning utvilad och vi klev upp. Vi åkte hit till pappa för att äta en snabblunch innan han sen åkte iväg igen. Eftersom vädret fortfarande är dåligt blir det väl att spendera söndagens timmar här hemma, ensam. Om det lyckas spricka upp fram mot kvällen tar jag mig ut och springer, annars blir det eventuellt gymmet.
Roligare än så ser det inte ut att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0