Slut på riktigt

Nu är jag hemkommen från en helt okej skolavslutning där Freja, Alexandra och Amanda hade styrt upp massor med lekar, och man kände sig som ett barn igen. Det blev knytkalas följt av hela havet stormar som alltid varit en höjdare. Därefter blev det några omgångar av hänga gubbe och frågesport om infokoll där jag, Henny och Nathalie vann första pris, ett nyckelband. Kunde ju knappast ha blivit bättre! Därefter traskade vi iväg till svenskan för att få våra betyg och för att sen få gå på det efterlängtade sommarlovet. Det känns helt underbart när man väl tänker efter, men synd nog vägrar min hjärna förstå att två månaders ledighet väntar, men det kommer väl!

Annars då? Livet känns underbart och det är klart att man måste fira att sommarlovet äntligen är här! Så ikväll börjar jag och tjejerna med en förfest, därefter drar vi vidare till udden i hopp om att få träffa på massor av annat trevligt folk. Trots att jag inte känner mig speciellt pigg idag får jag lov att orka med iallafall. Slår jag igång några partylåtar borde det nog göra susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0