T to tha rött

Efter bara några dagars sommarlov har jag lyckats vända dygnet åt helt fel håll vilket resulterade till ännu en uppesittarkväll. När klockan blev tre fick jag lov att slå igen datorn och krypa till kojs och utan vidare förhoppningar somnade jag konstigt nog direkt. Eftersom jag och Philip hade planerat att han skulle komma till mig på morgonen innan han åkte fick jag lov att vakna redan klockan nio, vilket för mig var en ren plåga. När han väl kom hit la vi oss i sängen igen och somnade om, fast denhär gången i hans armar. Klockan halv tolv var han tvungen för att åka igen och det höll på att komma en tår, trots att det bara är två dagar det handlar om. Jag tröstade mig själv med en god frukost och gjorde mig därefter i ordning för en tripp till centrum. Jag gick förbi skolan där jag skulle lämna av några papper och när jag kommer dit så är det låst och jag suckar djupt och vänder på klacken igen. Väl på stan så hittar jag ett par jättesöta shorts, en kavaj, ett par solglasögon och ett läppstift. Tanken av att jag inte hade pengar gjorde mig bara irriterad så jag la undan och nöjde mig med det. Jag bestämde mig därefter att ta bussen till Björkskatan för att hämta min stackars cykel som snart stått där i en månad, det kändes skönt att få det bortgjort.

Annars då? Ikväll är det Cheerleading träning på Voltarenan, och hur jag kommer dit har jag absolut ingen aning om men det lär väl bli att jag trampar dit, även fast jag helst skulle vilja slippa. Jag har ingen aning om vilken tid det börjar vilket gör det ännu svårare för mig, men hoppas på att snart få reda på det. Mot kvällen blir det att titta på fotbollen, och förhoppningsvis blir det fler mål denhär gången. Nu har det blivit oavgjort alldelens för många gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0