Tre timmar senare

Tre timmar senare sitter jag här, osminkad utan att varken ha bytt kläder eller ha borstat tänderna. Efter att bröllopet satte igång har jag och min mor suttit som fastklistrade framför tvn, och ett stort fan som min mamma är utav kungafamiljen har man fått höra en hel del kommentarer emellan åt och jag har fått skratta kan jag lova! Som det ser ut nu så kommer Sanna och Thomas till mig klockan halv sju, där vi sedan tänkt steka hamburgare och snacka skit. Det är även mycket möjligt att vi tar cykeln in till stan för att hyra en film som vi sen kan sitta och pladdra åt. En dö-chill kväll med andra ord! Men först får jag lov att ta itu med sminkning och andra tråkigheter. Later's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0