Bättre dagar

Min uppdatering har varit lite upp och ner på senaste tiden och det ber jag om ursäkt för, till viss del iallafall. Tyvärr är det så att jag inte mått särskilt bra den senaste veckan och har gärna låtit andra saker gå före. Under onsdagen och torsdagen umgicks jag med min fina och hade därför varken tid eller tillgång till en dator. Gårdagen såg något tråkigare ut. Jag gick en sväng på stan efter skolan för att försöka hitta mig något fint till skolavslutningen. Om jag lyckades vet jag inte riktigt. Jag träffade även Philip en snabbis för att säga hej då innan han for iväg på klassresa. Kvällen spenderades här hemma. Jag gjorde bort lite plugg och annat behövligt. Det blev en sen kväll för min del. Dirty Sanchez, Wildboys, Jackass, ja jag kunde helt enkelt inte slita mig ifrån tvn.

Trots det tråkiga vädret for jag in till stan idag. Jag kände mig illa tvungen eftersom jag hade lagt undan kläder, bestående av två kavajer mörkblå/svart, två lite elegantare uteplagg, och två söta toppar. Eftersom jag inte kunde bestämma mig vilken utav kavajerna jag skulle köpa kunde jag inte köpa varken kavajen eller någon utav topparna så jag la undan dem ytterligare en dag. Ett par skor lyckades jag hitta och det var kärlek vid första ögonkastet vill jag lova! Jag blev snabbt besviken då jag fick höra att dem inte fanns i min storlek, och att det berodde på att dessa var väldigt populära. Expediten hjälpte mig och vi ringde till Scorette i Piteå där det fanns kvar i storlek 36. Tack gode gud för det! Dem kostar en hel del pengar, men det är dem värda!

Dem ser mycket bättre ut på kan jag lova!

Jag spanade även in dessa (nedan). Vilka jag köper återstår att se imorgon!


Kommentarer
Postat av: Billy

Ja gillar både rött och grönt :)

2010-06-05 @ 17:30:19
URL: http://mrmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0