Lite av gårdagen

Jag hade aldrig kunna föreställa mig en till fest när jag vaknade igår, men när kvällen väl kom, då folket väl anlänt och musiken strömmade ur högtalarna blev man sugen och taggade till för ännu en kvälls firande! Efter en hel del drinkar och drinkspel begav vi oss utåt och eftersom alla befann sig på Udden så fick det bli ännu en kväll där. Jag och Philip hamnade efter av olika skäl och cyklade därför dit efter ett tag, och väl där så skulle alla tydligen dra så vi hakade på vårat lilla gäng. Det blev ett fyllekäk på max och sen begav vi oss till Lulsundet och styrde upp vårat egna lilla party. Vi gjorde en eld i hopp om att myggen skulle försvinna men dem envisades så till slut fick vi nog och for hem. Möjligtvis att det blev det en smula för mycket för min del eftersom vissa saker hade kunnat gå bättre, men det finns bara en person att skylla på och det är mig själv. Men att det ibland kan gå riktigt snett på fyllan är det ingen som gått misste om.

Trots att det är strålande sol ute sitter jag inne och tittar på fotbolls-vm, kanske beror det på att det bara visas var fjärde år, eller också för att jag är en smula bakis. Lite av båda skulle jag nog säga. Ikväll ska jag vara med min fina, vad vi ska göra har jag faktiskt inte en aning om men en sak är säker, och det är att jag ska se när England möter Usa klockan 20.30. Ja, då vet ni!

Jag finner inga ord.. (Bilden är tagen av Malin.W)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0