Saknaden växer

Måndagens timmar har gått till städning, matlagning och en hel del planering. Nu sitter jag och tittar på fotbollen och ska efter det gå och ta mig en dusch, eventuellt ett varm bad. Helst utav allt hade jag velat att du hade varit här och gjort mig sällskap. Jag hatar att vara ensam numera, och speciellt när jag vet att du är långt ifrån mig. Förövrigt sitter jag här med en nypande känsla i min mage. Det är endast 6 timmar sedan vi tog farväl och saknaden blir bara större och större. Kanske är det till viss del rädslan, men också tanken av att jag ska vara utan dig i tre dagar till, trots att det är precis som du säger, bara tre dagar av ett två månaders långt sommarlov. Men du ska veta,
jag räknar timmarna tills vi ses <3





Do you remember?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0