Ensam

Den gulliga flickvännen som man råkar vara har jag lovat min fina att det ska stå ett bord dukat med en stor härlig frukostbuffe imorgon när han anländer. Klockan nio kommer han hit för att äta den sista frukosten med mig, och sen bär det av för hans del. Därefter kommer jag att snabbt plocka undan och sedan sätta igång med städningen eftersom min plånbok är i stort behov av pengar just nu. Efter det hade jag tänkt hinna med en vända på stan innan jag sen ska på Cheerleadning träning. Den första träningen på riktigt länge, och jag måste säga att det ska bli riktigt skönt! Sedan ska dem sista timmarna spenderas med min far, innan han sen åker iväg mot det södra och jobbar.
Och här bli jag kvar, ensam. Återigen.

Världens bästa Pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0