Två dagar senare

Efter två dagar med min fina är jag återigen hemma. Vi har som vanligt bara tagit dagen som den kommit och bara låtit tiden flöda. Torsdagens timmar spenderades till en början på stan där vi kikade på kläder och tog därefter en fika på roasters för att "fira" den stora dagen. På kvällen tog vi en moppetur till gammelstad för att lämna av en mopeddyna till en snubbe och därefter åkte vi hem och slog på en film. Fredagen blev det ytterligare en dag på stan, men mitt sura humör tog över och vi åkte hem till Philip. Vad som hände har jag ingen aning om, men maten gjorde sitt och jag blev på glatt humör igen! Efter en middag på max med vännerna Sanna och Linus samt en lång pratstund tog vi cykeln och cyklade ner till södra hamn. En stund därefter bestämnde vi oss för att köpa jordgubbar och därefter åka hem och ta oss ett varmt bad. Kvällen slutade därefter med att Philip läste för mig och jag sov som en stock.

Imorse vaknade jag av att jag fick frukost på sängen av min fina, en bättre start på dagen finns väl inte? Kort därefter blev jag hemskjutsad av Philip och hans mor eftersom Philip skulle till Haparanda med hans kompisar, så jag bestämde mig därför för att fara och umgåsas med min mor innan jag sen drar vidare för att umgås med mina två knasbollar, Sanna och Thomas. Ett bättre väder hade man ju inte tackat nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0