Mot huvudstaden!

Efter en hel del planerande löste sig allting till slut och jag kan med ett leende på läpparna tala
om att jag och min fina tar tåget mot huvudstaden på lördag för att göra Stockholm samt Västerås alla gator osäkra. Att gå i Stockholms alla parker, shoppa, och självklart gå på Grönan är bara det få av alla saker vi ska göra. Vi får äntligen träffa min syster och hennes lilla familj igen och lille Melvin får äntligen träffa sin efterlängtade lekkamrat Philip. Nu återstår det bara att hoppas på att vi har vädret på våran sida, men skulle det inte vara så gör det inte särskilt mycket. Det är sällskapet som räknas!

Hur bra jag kommer att må under tågresan dit ner är ganska så tippat men det kommer förmodligen att kännas värt! Som det ser ut nu blir det att fira Midsommaren med dem bästa + många andra till. Bara vädret är på topp kommer det att bli awesome!

Vi blir där från lördag till fredagen veckan därpå. Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0