Hey, awesome start!

Jag måste bara få säga det, fan vilken awesome start på helgen!

Jag firade helgen med att ta tag i pluggandet! Kring sju var det dags för träning i voltarenan, så far min var snäll och skjutsade mig dit. Något jag kanske glömt berätta är att jag ska vara topp i laget, och jag fick därför börja träna på det igår. En aning spännande, men ruskigt kul! Därefter vart det en hel del axelträning och ryggträning för min del, eftersom mina armar bör bli starkare till hösten. Klockan nio slutade träningen, och jag och tjejorna hoppade in i bilen och jag vart skjutsad hem till Philip. Jag kände mig en aning rastlös så vi bestämde oss för att ta en promenad till Kvantum, där vi självklart inhandlade en dricka, dipp och grönsaker. Philips snälla mamma erbjöd oss därefter hämtning därifrån, och så fick det bli! När vi sen kom hem tll Philip igen satte vi igång med att hacka grönsakerna och blanda dippen, sedan bänkade vi oss framför tvn och tog det lugnt. Båda vart trötta redan kring tolv så vi bestämde oss för att sova.

En tidig kväll resulterar oftast till en tidig uppstigning, och så fick det bli! Vi klev upp redan kring tio och gjorde oss frukost. Vi myste på ända fram tills klockan tolv, då jag tog bussen hem. Jag har ända sedan halv ett suttit och pluggat och tog mig just en paus. Det blir förmodligen att plugga en stund till, sedan hoppar jag in i duschen och fräshar upp mig inför kvällen.
Det blir bio med guysen. Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0