Bilder säger mer än tusen ord

Jag kom av mig och satte mig istället här och redigerade bilder. Jag klarar inte av att plugga
timme efter timme, eftersom ingenting fastnar då så jag tog mig en trettiominuters paus.
Ja, det förtjänar jag faktiskt!

Det kommer nu framöver dyka upp fler bilder i mina inlägg, eftersom min pappa har köpt sig en ny digitalkamera som jag fått lov att låna när jag känner för det. Det senaste halvåret har det sett rätt
så tomt ut, och på så sätt fått även bloggen att se tråkig ut. Bilder gör så mycket! 
Vad som hänt min egna kamera ska vi inte ens prata om.

Nu taggar jag för för träningen som börjar klockan åtta. Även där försvinner två timmars pluggtid för mig, men jag vägrar att skippa denhär träningen eftersom jag kommer vara borta från alla träningar som är under påsken. Nu ska jag fortsätta lyssna på go-musik och tralla iväg och byta om. Sedan hoppas jag på att få både skjuts och hämtning av min snälla far, både till och från Hälsans. Peys!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0