En fantastiskt seg dag

Nu är jag hemma efter en tung skoldag. Tanken av att morgon dagen kommer bli ännu tyngre gör det inte bättre, men har jag tagit mig igenom dessa dagar förr så borde det inte bli någon större match för mig att kriga mig igenom ännu en onsdag. Imorrse lyckades jag snooza mig igenom två timmar. Jag var väldigt seg med andra ord! Klockan nio var det bara att hoppa upp, borsta tänderna och dra på sig nå kläder. Och kolla igenom engelskan hann jag knappast göra. Men det löste sig!

Kvällen har inget märkvärdigt att bjuda på. Jag ska sätta igång med pluggandet nu, sen väntar mig en träning på Hälsans Hus klockan 19.45, därefter fortsätter jag med pluggandet så länge jag orkar. Jag hatar verkligen veckan innan ett lov, då alla prov och inlämningar är insatta. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0