En runda på stan

Då var även tisdagen avklarad! Skoldagen kändes inge vidare jobbig så dagen flöt på bra. Efter skolan fick jag hämtning av far min. Vi for till Team Sportia och kollade på nya springskor åt mig och därefter for vi in till staden och kollade på iphones. Vi kom fram till en, och jag får den mest troligt nästa vecka om allt går som det ska! Efter det gick jag runt själv en stund. Hem fick jag med mig en vit sjal, en bunt med en massa armband och en puder. Resten av pengarna valde jag att spara tills imorgon, då jag och min Philip ska ska gå på stan och shoppa. Vilken underbar pojkvän jag har! :) 

Nu blir det däremot att vila en stund och sedan dra till gymmet och bränna.
Får se om jag hinner med lite plugg ikväll också, det vore ju mer än bara bra!

Hur länge ska jag orka acceptera?
Tar dina lögner någonsin slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0