En skoldag mindre

Igår fick jag ett sms av min vän där det stod att vi skulle få jobba hemifrån idag, underbart tänkte jag! Med tanke på hur mycket vi har i skolan just nu. Sen fick jag även veta att vi skulle skjuta upp mediahistoria till efter påsk och bara det kändes ju tusen gånger bättre. Så vad har jag gjort idag? Tanken var att jag skulle vakna tidigt idag och sätta igång med pluggandet. Men när jag väl vaknade kändes det inte värt det så jag sov någon timma till. Klockan tolv satte jag igång med so-pluggandet och har just tagit mig en paus. Jag ska strax hämta mig en the-kopp och sen sätter jag igång igen! Jag kommer förmodligen att hålla på ända tills träningen. Man vet nämligen aldrig med Mona..

Tre dagar kvar. Allt känns förjävla bra just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0