Helgen är här!

Gårdagen blev en lång dag eftersom jag blev hemma från skolan av vissa anledningar. Timmarna tickade långtsamt och jag fick känslan av att det var Söndag. Jag gick ut och promenerade på kvällen, och jag passade på att även gå förbi min mamma och vara social med henne en stund. Jag fick höra en sak jag helst hade sluppit, men tänkte inte mer på det sen. Jag tog på mig skorna och traskade hem, jag tog några omvägar och kom hem en halvtimma efter. Jag tog mina frysta jordgubbar från köket och gick in på mitt rum. Jag slog en pling till min fina och det blev att sitta och babbla en stund. Sedan la jag mig som en död fisk i sängen.

Nu är en efterlängtad helg här och min fredag kommer att se ut på följande vis. Jag ska först träffa min vän Sebastian, därefter ska jag eventuellt till Råne och kolla på en basketmatch och sedan tar jag mig hem och gör mig redo för fest. Det låter inte illa va? Men först och främst, middag! 

Olle Nyman - Don't let those bastards reel you in, kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0