Hem ljuva hem

Yes, nu är jag hemma igen! Kort och gott, så möttes alla på sf. Vi grejade billerna och alla gick och köpte sig karra. Klockan nio satte filmen igång, och efter att bara ha suttit där i endast fem minuter hade min bak fått nog. Filmen började bra men mot slutet började den bli smått creepy faktiskt, och jag tror inte en endaste mäniska förstod något när vi sedan lämnade biosalongen. Eftersom filmen var riktigt lång och ändå ganska bra kändes den värd pengarna. Sällskapet var ju såklart ett plus!

Jag klev just ut ur en kokhet dusch, och ska nu gå och se på en film med min far.
Jag slocknar förmodligen framför den sen. Så, god natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0